Max

 

Max

Office

 

Service

 

Max tuotteet
Tuki
Uutiset
Lisätietoa
Yhteystiedot

Visual Software home page

MaxService on
täysin integroitu MaxOffice laskutukseen,
kassaan,
varastoon,
asiakkaisiin,

lähetteisiin 
ja muihin
toimintoihin!

Ruutuesimerkkejä

 
Suurenna kuva napauttamalla sitäMaxService on erinomainen, kun haluat hallita huoltotöitä asiakkaan tai laitteen näkökulmasta. Työ vastaanotossa voit samassa ruudussa hakea asiakkaan- , olemassa olevien töiden statuksen-, sarjanumeron-, Imei koodin-, tilausnumeron, henkilönimen- ja muidenkin kriteerien mukaan. Työn vastaanottovaiheessa voit myös avata kalenterin ja hakea työlle sopivan huoltoajan. Laaja suomenkielinen IRIS-kooditus sekä oma vian määritys on myös mukana.
 

Suurenna kuva napauttamalla sitäMaxService on erinomainen, kun haluat hallita huoltotöitä asiakkaan tai laitteen näkökulmasta. Työ vastaanotossa voit samassa ruudussa hakea asiakkaan- , olemassa olevien töiden statuksen-, sarjanumeron-, Imei koodin-, tilausnumeron, henkilönimen- ja muidenkin kriteerien mukaan. Työn vastaanottovaiheessa voit myös avata kalenterin ja hakea työlle sopivan huoltoajan. Laaja suomenkielinen IRIS-kooditus sekä oma vian määritys on myös mukana.


Suurenna kuva napauttamalla sitäVoiko ohjelma enää olla selkeämpi? Työlista reagoi siihen, mitä ruudulla valitset. Toisin sanoen työlistassa on eri kentät sen mukaan etsitkö sarjanumerolla tai katsotko kalenteria. Lisäksi voit työasemakohtaisesti muuttaa listan kenttien järjestykset sekä lajitella minkä tahansa sarakkeen tietojen mukaan! Eri muotoiset ja väriset kuvakkeet kertovat suoraan missä tilassa ko. työ on.



 Viikkotilanne on ruudulla koko ajan. Napauttamalla päivän painiketta saat esille joko päivä- tai viikkokalenterin. Painikkeiden yläpuolelta näkyvät eri päivien huoltotöiden määrä väritettynä työkuorman mukaisesti. Työkuorma näkyy koko ajan ruudulla joten työn vastaanotossa on helppoa ohjata asiakasta toiselle päivälle kun kuorma on punainen.


Suurenna kuva napauttamalla sitäTyön luokittelu on selkeä ja helppokäyttöinen. Luokittele työ huoltoluokkiin (takuutyöt, omat takuut jne), omiin vikakoodeihin sekä standardoituihin IRIS-koodeihin. Huolto- luokkien perusteella pystyy ohjelma itse päättämään siirtyykö työ automaattisesti päämiehen koontilaskulle. Työt voidaan lajitella työlistalla periaatteessa millä tahansa kriteerillä (kts. esimerkki).


Suurenna kuva napauttamalla sitäOstotarpeiden seuranta ovat nyt osana ohjelmaa. Ostotarpeella tarkoitamme kaikenlaisia pyyntöjä asiakkailta sekä huoltoteknikoilta. Ostotarpeet seuraavat samaa yksinkertaista ja selkeätä logiikkaa kuin MaxService muutenkin. E-viestit  ovat luonnollisesti yksi osa, jolla viestität asiakkaallesi esimerkiksi tulleesta varaosasta.

 

 


Erinomainen ominaisuus on nyt vuokrattujen laitteiden seuranta. Tällä ominaisuudella määrittelet laitteelle sisään osto hinnan, vuokraajan, vuokraerien summat sekä muita tietoja. Laitteeseen kohdistuvat työt kohdistetaan omaan huoltoluokkaan, jolloin saadaan järjestelmästä tulostettua laitekohtaiset kateraportit. Voit siis seurata, mitä loppujen lopuksi jäi käteen kun vuokra aika on loppunut.


Asiakkaiden laitteiden hallinta on tehokasta. Sarjanumerohaulla etsit asiakas ja laitetiedot automaattisesti työhön. Lisäksi tulostat  asiakkaillesi laitelistoja, joissa selkeästi näkee jäljellä olevat takuuajat. Tämä yhdessä laitteen tarkalla historiaraportilla antaa yrityksellesi kilpailuedun, joka näkyy hyvänä palveluna.


Kaikkiin MaxService versioihin sisältyvät huoltopyynnöt. Hyväksy työ  napauttamalla pyyntöä. Asiakastiedoille ja laitetiedoille on oma toiminto, jolla kätevästi siirrät huolto-pyynnössä olevat tiedot uusiksi asiakas- ja laite-tiedoiksi Max tietokantaan.
 


Suurenna kuva napauttamalla sitäKommunikointi asiakkaiden kanssa hoituu vaivattomasti sähköposti ja SMS-viestien avulla. E-Notify toiminto lähettää halutessasi työn valmistuttua ennalta määritellyn viestin. Asiakasrekisterissä määritellään kumpaa lähetystapaa halutaan käyttää. Esimerkiksi huoltotilaukset lähetetään automaattisesti asiakkaalle PDF dokumenttina. Voit myös lähettää raportteja sähköpostilla, joka ilahduttaa esimerkiksi kirjanpitäjäsi.


Integroidulla laskutus ja kassatoiminnolla hoidat sekä laskutuksen että tiskillä olevan rahastuksen. Rahasuksessa on mahdollista tulostaa kuitti A4 tulostuksen sijaan. Luottokorttireskontra on osana MaxMoney ohjelmistoa kuten myöskin tilitysraportit. Varmennukset tehdään luotettavasti reaaliajassa netin yli.

 


Laajalla raportoinnilla ohjaat toimintasi ja hallinnoit tehtäväsi. Esimerkkejä PDF - muodossa tästä:
Huoltotilaus
Huoltoraportti
Asiakkaan laitteet
Laitehistoria
Lähetä mikä tahansa raportti sähköpostiviestinä suoraan ohjelmasta. Kätevä toiminto esim. kuun vaihteen jälkeen kun kirjanpitäjälle pitää raportoida.


Kätevällä asiakasrekisterillä hallinnoit kaikki asiakastietosi. Toimittajille on oma vastaava rekisteri. Y-tunnukset, postinumeroiden automaattinen käsittely ja monta muuta toimintoa ovat mukana.

 


MaxService on suoraan linkitetty suosittuun MaxPos kassajärjestelmään, jolla hoidat kassatoiminnot ja rahastuksen todella nopeasti.



PDF kuvaukset

MaxPos
MaxOffice


Haluatko
lisää infoa?


Max Service
tuki

 

Kerromme mielellämme lisää myynti visualsoftware.fi (@ väliin)