Max tuotteet
Tuki
Uutiset
Lisätietoa
Yhteystiedot
 
 
 
 
 
 

Legal notices

   

Uusi MaxService
versio 3.83
nyt saatavana.
Lisää tietoa ominaisuuksista
löydät tästä >>>


 

OnLine palveluiden demo (*)
  MaxService OnLine ratkaisulla helpotat omaa työtäsi ja parannat asiakaspalveluasi. Asiakkaat voivat lähettää huoltopyyntöjä sekä selailla laitteitaan sekä töiden etenemistä.

Ratkaisu on joustava: Voit antaa joillekin asiakkaille 'Vip' tilin määrittelemällä salasanan tietokannassa olevaan asiakastietoon. Voi myös antaa asiakkaille suoran pääsyn eri toimintoihin. Tässä tapauksessa toiminnallisuus on rajoitetumpi.
 

Sopimusasiakkaille helppo ratkaisu >>>
  Sopimusasiakkaillasi on erinomaisen helppo huoltopyyntö lomake. Asiakas kirjoittautuu sisälle, valitsee laitelistalta laitteensa ja kirjoitta mikä on vikana. kaikki muu  hoituu automatiikalla.
Kirjoittaudu järjestelmään joko tunnuksella 1005 (salasana mradio) tai 1100 (salasana visuals). Näiden takana on hiukan demo dataa. Anna sähköpostiosoitteesi sisään kirjoittautumisruudulla, mikäli haluat huoltopyynnön suoraan sähköpostiisi.

 
'Kuka tahansa' asiakas >>>
  Kaikilla asiakkailla on myös pääsy suoraan huoltopyyntölomakkeelle ilman sisään kirjoittautumista. Näin myös uudet potentiaaliset asiakkaat voivat lähettää tietoa suoraan järjestelmääsi.
 
Suoraan raportteihin ilman sisään kirjoittautumista >>>
Asiakkaat voivat selailla töitä myös ilman sisään kirjoittautumista antamalla laitteen sarjanumeron.
   
  (*) Ominaisuus on saatavana versioon 3.9 sekä 3.83 erikoisversioon. Asiakastilien käyttö vaatii, että sinulla on oma nettipalvelin.